Хостинг від Max Host
Хостинг від Max Host
личный кабинет
служба поддержки
Menu

Часті питання (FAQ)

Я купив у вас хостинг і домен, але домен ще не вступив в силу. Чи можу я скористатися FTP для завантаження файлів?
Так звичайно. Для цього в ftp -клієнті замість домену вкажіть IP адресу, яка була вказана в листі при активації вашого акаунту. В налаштуваннях фтп клієнта використовуйте наступні параметри сервер: ip серверу (Коли домен буде працювати з серверу, можете використовувати його) логін: Ваш логін пароль: якщо ви не міняли пароль в панелі, використовуйте той, що ви вказали при реєстрації порт- стандартний - 21 Використовуйте пасивний режим в налаштуваннях FTP клієнта.
В яку папку завантажувати мій сайт?
Сторінки, архіви і php-скрипти необхідно завантажувати до папки /public_html/ (або www) , cgi-скрипти повинні знаходитися в директорії /cgi-bin/.
Не можу видалити файли по FTP!
Спробуйте через Файл Менеджер (в панелі управління). Якщо не допоможе, то створіть тікет, вказавши шлях до файлу, і ми видалимо його.
Я не вмію користуватися ftp. Що мені робити для завантаження сайту на сервер?
Скористайтеся функцією файл-менеджеру в панелі управління. Але взагалі, спробуйте потихеньку навчитися роботі з FTP. Надалі це заощадить Ваш час.
У яких каталогах розміщувати файли і скрипти?
public_html - папка для розміщення html-файлів, php-скриптів, картинок і всього іншого, що буде доступно на вашому сайті. cgi-bin - каталог для розміщення скриптів (наприклад на мові perl).
Через веб-доступ скрипти з цієї папки будуть доступні за адресою виду http://www.ваш_домен.net/cgi-bin/ім'я_скрипта.
www - ярлик папки public_html
tmp - каталог для тимчасових файлів, які створює веб-сервер. Зокрема, для файлів завантажених через функцію php-upload.
Що таке "Менеджер FTP"?
Менеджер FTP - це меню яке дозволяє вам контролювати доступ через FTP до вашого сайту. На наших серверах менеджер ФТП має два розділи меню - FTP:// Accounts и FTP:// Sessions Control.
FTP:// Accounts - у цьому розділі ви можете контролювати ваших користувачів. Також, якщо ваш хостинговий аккаунт підтримує піддомени, ви можете додавати ФТП користувачів для піддоменів.
FTP:// Sessions Control - це меню яке дозволяє вам переглянути поточні сесії FTP, перервати з'єднання FTP користувача або завершити незавершені FTP з'єднання.
Які імена індексного файлу можуть бути на сервері?
Індексний файл відображається, коли шлях вказується без уточнення імені файлу, наприклад http://Ваш_домен.net/.
За замовчуванням імена індексних файлів наступні: index.htm index.php
Мені потрібна інформація по установці прав доступу (chmod).
Права доступу (chmod) можна змінювати через панель управління хостингом у Менеджері файлів. Або зайшовши через FTP у атрибутах файлу (директорії).
Як зробити додатковий FTP доступ?
Для того, щоб створити додатковий фтп-акаунт потрібно зайти у Панель управління сайтом, далі у розділ Файли - FTP акаунти.
Як змінити пароль на основний FTP аккаунт?
Пароль на основний FTP доступ такий же, як і на сам акаунт панелі керування сайтом cPanel. При зміні пароля на cPanel змінюється пароль і на головний FTP.
Що таке "Файл менеджер"?
Файл менеджер (менеджер файлів) - це веб-інтерфейс призначений для роботи з файлами сайту на сервері.
Він дозволяє виконувати основні операції з файлами на сервері, такі як створення, редагування, перегляд вмісту, переміщення і видалення файлів і директорій (папок).
Я видалив файли, але Cpanel як і раніше показує багато зайнятого місця?
Справа у тому, що значення займаного місця у Cpanel оновлюється не відразу. Через невеликий проміжок часу Cpanel перерахує займане місце і знову буде відображати його точно.
У мене не розпаковується RAR архів
На сервері підтримуються тільки ZIP і TAR архіви.
Що таке "Лістинг директорій"?
Лістинг директорій - це вивід вмісту директорії за відсутності індексного файлу (При відсутності файлу index.html index.php тощо). Сервер може вивести список файлів у директорії у браузер.
ноді, лістинг директорії може бути небажаний і його краще заборонити у цілях безпеки. У розділі Cpanel " Лістинг директорій " ви можете заборонити або дозволити лістинг директорій.
Що за каталоги розміщені на моєму віртуальному сервері?
/public_html - ваш web-каталог, розміщуйте тут файли і папки вашого сайту. НЕ ЧІПАТИ!
/ www - псевдонім (alias) папки public_html НЕ ЧІПАТИ!
/public_html/cgi-bin - каталог для розміщення ваших власних CGI-скриптів.
/public_ftp - каталог для анонімних ftp-відвідувачів.
/_private - службова частина для MS FrontPage Extensions. НЕ ЧІПАТИ!
/_vti_* - службова частина для MS FrontPage Extensions. НЕ ЧІПАТИ!
/etc - службова частина системних налаштувань вашого домена. НЕ ЧІПАТИ!
/mail - службова частина поштового серверу. НЕ ЧІПАТИ!
/tmp - службова частина статистики відвідувачів Вашого домену. НЕ ЧІПАТИ!
Чи можна видалити папки tmp у кореневій папці?
Небажано, але можна. На роботу сайту не вплине.
Видалення папки тягне за собою видалення статистики.
При завантаженні оновленнь на сайт за допомогою FTP нові файли виходять розміром 0 кб.
Ви перевищили дискову квоту вашого тарифного плану, видаліть непотрібні файли або перейдіть на більш високий тарифний план.
Як до вас перенести домен, які прописати DNS?
Після активації облікового запису, Вам буде надіслано листа з налаштуваннями, де буде вказано, які ns вам потрібно прописати у Вашому домені.
Як розмістити другий домен на дисковому просторі?
Якщо ваш тарифний план дозволяє додавання додаткового домену, то
1. додайте домен як додатковий у панелі управління
2. змінити DNS на сайті реєстратору
3. файли сайту завантажте у директорію зазначену при створенні домену
http://ded07.net/ допомога у користуванні панеллю
DNS вказані у реквізитах до хостингу
Скільки триває оновлення NS-записів?
Оновлення ns-записів відбувається протягом 1-2 діб.
У мене є свій домен. Мені потрібно самому прописувати NS або ви самі зробите це безкоштовно?
Якщо Ви дасте нам дані для управління доменом, то ми пропишемо, безкоштовно.

Щоб домен працював у нас, змінити необхідно тільки ns-записи, на які саме - буде вказано у листі, яке буде відправлено вам після активації Вашого облікового запису
Що необхідно зробити, щоб перенести свій аккаунт з іншого хостингу до Вас? Скільки це буде коштувати?
Для перенесення аккаунта, вам потрібно відкрити аккаунт на нашому хостингу, прописати NS нашого серверу у налаштуваннях вашого домену (Налаштування для NS будуть вказані у листі при активації облікового запису), і закачати файли вашого сайту на наш сервер.
Якщо ваш сайт великий за розміром і вам буде дуже накладно його перекачувати, то у перенесенні файлів з серверу на сервер ми Вам можемо допомогти, перекачавши їх самі, безкоштовно. Для це вам потрібно надати нам доступ до FTP вашого старого серверу (логії, пароль і адресу серверу (IP).
Чи нагадуєте ви про те, що домен закінчується і його необхідно продовжити?
Так звичайно, нагадування приходить за 15 днів до закінчення терміну, з періодичним нагадуванням.
Що таке піддомени?
Піддомени (субдомени, subdomains) - це домени третього (і більше) рівня вашого сайту.
Наприклад, якщо ваш сайт має домен site.net то yourname.site.net будет піддоменом.
Що таке парковані домени?
Парковані домени - це домени додатково "прикріплені" до основного, що відображають вміст основного сайту.
Наприклад, якщо у вас є сайт з доменом site.net, Ви можете припаркувати до нього домен site.com (Для цього домен знадобиться також зареєструвати), після чого, за адресою site.net і за адресою site.com буде відображатися один і той же сайт.
Що таке додаткові домени?
На нашому хостингу, у рамках одного хостингового акаунту можна мати кілька абсолютно різних, окремих один від одного сайтів.
Додаткові домени - це меню яке дозволяє вам створити на своєму акаунті додаткові окремі сайти.
При створенні додаткового домену у директорії public_html створюється директорія, яка буде кореневою для додаткового сайту.
Після того як додатковий домен створено на сервері, досить зареєструвати сам домен, або перенести його на наш сервер (якщо він вже зареєстрований) і додатковий сайт почне функціонувати.
Чи можу я купити у Вас хостинг, а домен придбати у іншому місці?
Так, просто потрібно сказати, щоб при реєстрації домену прописали наші NS.
Я вирішив припинити користуватися Вашим хостингом. Чи можна безкоштовний домен перенести до іншого реєстратора?
Домен, який зареєстрований у нас у якості бонусу, не може бути перенесений до іншого реєстратора.
Перенесення до іншого реєстратора можливе у випадку повної оплати домену на рік.
Домени у яких зонах підтримує Ваш хостинг. У мене є домен у зоні .by чи буде він у Вас працювати?
Ми підтримуємо домени у будь-яких доменних зонах. Для цього необхідно змінити DNS у властивостях домену на сайті реєстратора вашого домену.
Я зареєстрував домен, але у ньому відпала необхідність, чи можу я повернути за нього кошти?
На жаль ні. Домен як реєструється, так і продовжується на рік. Тому незалежно від того, коли був зроблено платіж і скільки часу пройшло, кошти поверненню не підлягають.
Як я можу змінити основний домен акаунту?
Ви можете це зробити тільки звернувшись з тікетом у техпідтримку. Основним доменом можна зробити тільки той домен, якого у даний момент немає на сервері.
Не можна зробити основним паркуваний або додатковий домен, перед цим його обов'язково потрібно видалити з панелі!
Папка основного домену тільки public_html, якщо зробити основним додатковий домен, сайт працювати не буде поки ви його не перенесете у public_html.
Мною було отримано бонусний домен, хочу перенести його до іншого реєстратора. Як це зробити?
Вам потрібно оплатити повну вартість домену і тоді ми Вам дамо дозвіл на перенесення домену.
Я купив хостинг, але не знаю з чого почати.
Вітаємо.
Уважно прочитайте реквізити отримані після активації облікового запису, вони містять всі необхідні дані для користування хостингом.
Сторінки, архіви і php-скрипти необхідно завантажувати у папки /public_html/ (www не є папкою, це посилання на public_html) , cgi-скрипти повинні знаходитися у директорії /cgi-bin/
Ви можете зробити це кількома способами - за FTP або використовуючи файловий менеджер панелі управління. Якщо Ви завантажуєте архів, використовуйте zip або tar. RAR не дозволені! Якщо домен купувався не у нас, Вам слід змінити ДНС у властивостях домену на сайті реєстратора на зазначені у реквізитах.
ДНС оновлюються кілька годин, а поки Ви можете користуватися ip серверу для доступу. Файл головної сторінки сайту повинен називатися index.php або index.htm
Допомога у користуванні панеллю керування
Чи можу я купити у Вас хостинг, а домен придбати у іншому місці?
Так, просто потрібно сказати, щоб при реєстрації домену прописали наші NS.
Проблема з кириличними кодуваннями у cPanel
Потрібно у браузері поставити кодування Windows 1251 примусово (в IE Вид -> Кодування -> Windows 1251).
Мені потрібна інформація по установці прав доступу (chmod).
Права доступу (chmod) можна змінювати через панель управління хостингом у Менеджері файлів. Або зайшовши через FTP у атрибутах файлу (директорії).
Чи підтримує Ваш сервер mod_rewrite
Так, на всіх наших серверах є підтримка mod_rewrite.
Слід також пам'ятати, що правила mod_rewrite не працюють по ip адресі.
Що таке шлях до файлу і як його дізнатися?
Шлях до файлу визначає його місце розташування на сервері.
Шлях до файлу складається з шляху до кореневої директорії до аккаунту і шляхи всередині акаунту.
Шлях до аккаунту Ви можете дізнатися з панелі управління, він буде /home/User (Де User ім'я вашого акаунту)
Далі дивіться шлях до файлу щодо вашого акаунту, якщо файл знаходиться у корені акаунту то шлях буде
/home/User/ім'я.файлу (де User - ім'я вашого акаунту)
якщо він знаходиться у каталозі public_html то шлях буде
/home/User/ public_html/ім'я.файлу (де User - ім'я вашого акаунту).
Що за каталоги розміщені на моєму віртуальному сервері?
/public_html - ваш web-каталог, розміщуйте тут файли і папки вашого сайту. НЕ ЧІПАТИ!
/ www - псевдонім (alias) папки public_htmlНЕ ЧІПАТИ!
/public_html/cgi-bin - каталог для розміщення ваших власних CGI-скриптів.
/public_ftp - каталог для анонімних ftp-відвідувачів.
/_private - службова частина для MS FrontPage Extensions.НЕ ЧІПАТИ!
/_vti_* - службова частина для MS FrontPage Extensions.НЕ ЧІПАТИ!
/etc - службова частина системних налаштувань вашого домена. НЕ ЧІПАТИ!
/mail - службова частина поштового серверу. НЕ ЧІПАТИ!
/tmp - службова частина статистики відвідувачів Вашого домену. НЕ ЧІПАТИ!
Не можу видалити каталог. Permission denied
Швидше за все, каталог або файл був створено PHP-скриптом і має owner'а nobody, відповідно не підлягає видаленню від вашого імені.
Видалити такий каталог з усім вмістом можна скриптом приблизно такого вигляду:



Скрипт слід викликати через браузер.
В змінній $ deldir на початку скрипта слід вказати шлях до видаляємої директорії щодо того місця, звідки викликається скрипт.
Будуть видалені всі файли і підкаталоги, що належать nobody.
Я не знайшов відповіді на своє питання у FAQ.
Зверніться будь ласка з питанням до відповідного департаменту сервісу підтримки користувачів Технічні питання - департамент "Техпідтримка" Питання пов'язані з оплатою, реєстрацією доменів, відстрочками - департамент "Фінанси" Якщо Ви перебуваєте на тарифних планах реселлер або ВПС - департамент - "Реселінг і ВПС" Якщо Вам є що небудь запропонувати, або вас щось не влаштовує або у Вас виникли незручності - департамент "Скарги і пропозиції".
Мені потрібно повне налаштування та доопрацювання мого сайту, як це вирішити з вашою допомогою?
Ми, як хостинг, не можемо виконувати будь-які дії над вашим сайтом. Однак, по Вашому проханню у тікеті, ми можемо зробити перенесення та налаштування Вашого сайту. В залежності від важкості роботи, можливо, за додаткові кошти, вартість яких буде оговорюватися окремо. Також, налаштування та/або доопрацювання сайту, може бути виконано без додаткових витрат в разі сплати хостингу по річному тарифу.
Як довго зберігаються резервні копії сайту у Ваших бекапах?
Поки Ви діючий клієнт, то бекапи оновлюються щотижня. Якщо Ви прострочили оплату і Ваш аккаунт був заблокований, то бекап зберігається ще протягом 30-ти днів. Однак, якщо Ви бажаєте через час повернуться до сайту, то можете оформити окрему заявку на зберігання бекапу і він буде зберігатися протягом року.
Чи приймаєте Ви оплату від юридичних осіб?
У нас всі клієнти оплачують як приватні особи, так як суми маленькі, а документообіг великий, тим більше у різних містах, процес затягується на місяці.
Як мені налаштувати мою поштову програму для роботи з поштою?
Будь ласка, встановіть наступні
налаштування:
Поштова адреса: ім'я@домену.net
Обліковий запис (логін): ім'я+Ваш_домен.net
Пароль: ********
POP3-сервер: Ваш_домен.net
SMTP-сервер: Ваш_домен.net
Сервер вихідних повідомлень вимагає авторизації.
Не працює відправка пошти. Видає: Неможливо відправити повідомлення, оскільки сервер відмовився прийняти адресу одного з одержувачів.
В такому разі скористайтеся нашим резервним портом 26 (пропишіть у налаштуваннях вашого поштового клієнта).
У моїй поштовій скриньці листів немає, але місце 7,5 Мб зайнято. Чому?
Ймовірно для пошти ви використовуєте поштовий клієнт SquirrelMail, RoundCube або Horde.
Коли ви видаляєте листи, то вони переходять у кошик «INBOX.Trash», тобто для звільнення дискового простору, видаліть листи з «INBOX.Trash».
Чи можна зробити так, що б з декількох моїх поштових скриньок на моєму акаунті всі листи, які на них приходять, перенаправлялись на якийсь один?
Так звичайно, для цього скористайтеся розділом у панелі управління «Псевдоніми / Переадресатори».
Що таке "поштові фільтри"?
Поштові фільтри - це надзвичайно потужний інструмент для роботи з поштою.
Фільтри можуть використовуватися як додатковий інструмент для захисту від спаму, але це далеко не єдине їх застосування.
В цілому, фільтри - це механізм, який шукає у листі заданий вами збіг і у разі, якщо збіг знайдено, обробляє лист зазначеним вами способом.
Величезним плюсом поштових фільтрів є підтримка регулярних виразів. Якщо ви знайомі з синтаксисом регулярних виразів - безперечно ви знайдете застосування і фільтрів.
Наприклад
$header_subject: matches ""[0-9]{1,5}host""
означатиме збіг у темі листа з будь-яким числом довжиною до п'яти символів, за яким слідує слово host.
Таким же чином можна побудувати практично будь-який необхідний регулярний вираз.
Фильтрами можна задати кілька варіантів обробки листа - видалення, перенаправлення на іншу адресу email, або перенаправлення листа на обробку вашого скрипта.
Що таке SpamAssassin?
SpamAssassin - це досить потужний засіб для захисту від спаму.
Для того що б включити SpamAssassin перейдіть за посиланням "SpamAssassin" на головній сторінці Cpanel і натисніть на кнопку "Включити SpamAssassin".

Після цього, пошта визначена як спам, буде відзначатися спеціальною позначкою у темі і заголовках листа.

Якщо ви хочете видаляти пошту позначену як спам, після включення SpamAssassin перейдіть за посиланням "Фільтри" з головної сторінки Cpanel і далі по посилання "Додати фільтр".
Далі виберіть опцію "Відмітка про спам SpamAssassin", "починається з", і введіть "Yes" (без лапок) у поле форми.
Значення поля "призначення" залиште "discard".

Ви також можете перенаправити пошту позначену як спам у спеціальну папку spam на сервері.
Для цього у розділі Cpanel "SpamAssassin" натисніть на кнопку "Включити SpamBox".
Після того як SpamBox буде включений - вся пошта прийнята за спам буде переміщатися у спеціальну папку на сервері, переглянути яку можна наприклад через webmail (веб-інтерфейс для роботи з поштою, встановлений на сервері).
Що таке записи MX?
Записи MX у Cpanel - це специфічне налаштування поштового серверу, що дозволяє перенаправити вхідну пошту на зовнішній сервер.
При цьому вхідна пошта не залишається на нашому сервері, і ми не можемо гарантувати її безпеку.

Зверніть увагу - якщо ви не знаєте чітко, що таке записи MX або не впевнені у своїх діях, не рекомендуємо вам будь-яким чином змінювати це налаштування.
Як мені увійти до Поштового інтерфейсу?
Ви можете скористатися поштовим інтерфейсом увійшовши за адресою: Ваш Домен: 2095
Або IP_серверу: 2095
Мені потрібна пошта, як я можу її зробити?
Поштові аккаунти налаштовуються у панелі управління. http://ded07.net/ допомога укористуванні панеллю.
Які скрипти не можна розміщувати у Вас?
Не можна розміщувати скрипти чатів, он-лайн ігор, власні поштові системи, скрипти розсилок і автоматичні генератори дорвєїв, скрипти видобуваючі криптовалюту (Litecoin mining) трекери, різного роду php-шлюзи, telegram, gate і proxy, сайти які пропагандують насильство і які торгують забороненими товарами, фінансові піраміди (хайп).
Заборонено розміщення сайтів казино, тоталізаторів, курильних сумішей, наркотичних засобів, букмекерських організацій, пірамід, сайтів з дитячою порнографією і рекламою секс послуг. Заборонено розміщення сайтів політичних партій і організацій.
Скрипти які створюють значне і тривале навантаження на сервер.
Заборонено використовувати скрипти які викачують і скачують файли з \ на файлообмінників(и) (Rapida, Torrent і т.д.), викладати файли великого об'єму для скачування у відкритому доступі (великі файли розбиті на багатотомний архів, не вирішують проблему).
Забороняється використовувати хостинг у якості майданчика для активного файлобмена для великої кількості клієнтів.
Розміщення відкритих посилань на скачування з серверу вважається порушенням. Використовуйте капчу, обмеження по стрибкам в часі та інші механізми які обмежують зайві небажані скачування файлів.
Використовувати скрипти які транслюють онлайн аудіо і відео з серверу (Використовуйте для цього сторонні сервери).
Заборонено використання у скриптах функції стиснення.
Заборонено встановлювати IRC-сервери і IRC-боти. Web shell та різні хакерські інструменти.
Виявлені сайти будуть видалятися без попередження, кошти поверненню не підлягають.
Фішинг та хак сайти - видаляються відразу. Повідомлення про відключення у даному випадку НЕ висилається та вся інформація по сайту передається до відповідних органів, аккаунт клієнта закривається.
Ніякої додаткової інформації не надсилається.
Розкрутка сайту за допомогою рекламних компаній, "замовленням трафіку / відвідувань на сайт" повинна узгоджуватися з адміністрацією. Робота з великими архівами (понад 500мб) узгоджується з адміністрацією
Порушення даного пункту карається блокуванням акаунту.
Мінімальний проміжок запуску крон завдання - 15 хв. Максимальна кількість відкритих користувачем процесів - 25
Mmicrosoft особливо Windows !!
Даний перелік може бути змінений при виявленні нових загроз стабільній роботі акаунтів клієнтів загального хостингу.
Як Ви припиняєте спам?
Ми маємо нульове терпіння до будь-яких видів СПАМА з використанням наших серверів або ж пасивний СПАМ на сайти, розташовані на наших серверах.
У будь-якому випадку спам-аккаунт буде закритий.
Кошти поверненню не підлягають !!!
Мій сайт був закритий без попередження, чому?
Закриття сайту без попередження - це крайній захід та застосовується у трьох випадках:
1. З Вашого акаунту йде спам
Якщо причиною спаму був злам сайту, клієнт зобов'язаний усунути проблему, очистити сайт від шкідливого коду та зробити все можливе що б проблема не повторювалася. функція php mail () на цьому акаунті тимчасово відключається
2. На вас надійшла скарга від офіційних органів.

3. У разі надходження скарги на авторські права та ігноруванні запиту від адміністрації хостингу на задоволення вимоги правовласника, аккаунт так само може бути заблокований
4. З Вашого акаунту або на Ваш аккаунт йде ДДОС-атака.
5. Скрипти Вашого акаунту сильно завантажують ресурси серверу та створюють проблеми у роботі іншим користувачам.
(Ліміт навантаження для акаунту на звичайному хостингу до 15% завантаження процесора та пам'яті)

Останні два пункти виконуються до з'ясування обставин проблеми. Після їх усунення - робота акаунту відновлюється на розсуд адміністрації.
У разі якщо користувач не бажає сприяти усуненню перенавантажень та систематично ігнорує попередження, то аккаунт видаляється без права відновлення, невичерпаний залишок грошових коштів поверненню не підлягає.
Я вирішив достроково припинити користуватися Вашими послугами. Як відбувається повернення невитрачених коштів?
Повернення коштів здійснюється протягом трьох днів по всім системам електронних платежів.
По інших платежах протягом двох тижнів з моменту надходження запиту.
Також звертаємо увагу, що оплата повертається за повні місяці, за поточний місяць користування послугами оплата поверненню не підлягає, незалежно від кількості днів.
У разі бонусів (безкоштовні місяці, безкоштовні домени) при достроковому припиненні використання послуг бонуси відраховуються з повернення залишку.
Повернення коштів не здійснюється, якщо за проханням клієнта були виконані будь-які роботи з сайтом: налаштування, доопрацювання та інша адаптація сайту, у тому випадку, якщо вони проводилися безкоштовно, згідно річній сплаті хостингу.
Повернення коштів не здійснюється, якщо за проханням клієнта були виконані будь-які роботи з сайтом: налаштування, доопрацювання та інша адаптація сайту, у тому випадку, якщо вони проводилися безкоштовно, згідно річній сплаті хостингу.
Чи дозволені масові розсилки, не СПАМ?
Ні, масові розсилки, навіть якщо Ви це робите на вимогу Ваших передплатників, перевантажують сервер.
Тому даний вид маркетингу заборонений на простому shared-хостингу.
Для масових розсилок потрібен свій сервер або хоча б міні-сервер (VPS). З умовами взяття VPS ознайомтеся на сторінці "міні-сервери".
Дозволяється відправляти не більше 100 листів протягом години.
За порушення- аккаунт блокується.
Відновлення бекапів.
Якщо відновлення відбувається з вини клієнта або ж він був видалений за тривалу несплату, то відновлення наявного бекапу коштує 20 $.
Якщо пошкодження сталися з вини адміністрації, то бекап буде відновлений безкоштовно.
Відновлення акаунту з резервної копії користувача виконується безкоштовно, раз на добу. Створення бекапу акаунту розміром понад 3 ГБ не гарантовано. створення бекапів великих акаунтів обумовлюється з адміністрацією хостингу та оплачується окремо. Бекапи великих акаунтів забороняється робити у денний час. Бекап акаунтів понад 500 мб необхідно погоджувати з адміністрацією.
Правила звернення у техпідтримку
Якщо у Вас з'явилися питання, які не були висвітлені у faq, або ви зіткнулися з проблемою, яку не можете вирішити, і вона пов'язана з роботою хостингу, Ви можете звенутися у техпідтримку за допомогою.
Складати тікети необхідно до департаменту, який пов'язаний з Вашим питанням. Якщо, наприклад, Ви не є власником VPS не слід писати до цього департаменту.
При складанні тікета необхідно вказувати конкретні теми, які відображають суть питання.
Тікети з темами "ВАЖЛИВО !!!", "ТЕРМІНОВО !!!!" розглядаються в останню чергу. Всі ваші питання для нас важливі і мають високий пріоритет. Будь ласка, поважайте співробітників техпідтримки і вказуйте коректну назву теми. Хамство і нецензурні вирази в тікетах караються блокуванням акаунту.
Доменні імена і імена поштових скриньок необхідно писати в одному нижньому регістрі.
Не зловживайте текстом написаним великими літерами. (Текст великими літерами вважається криком, кричати тут не треба.) Якщо ви не розбираєтеся в якомусь питанні або не впевнені в причині, або ви бачите невідому Вам помилку, яка не описана в faq хостингу, будь ласка, завжди наводьте посилання на сторінку, де ви бачите це проблему. Якщо для того щоб її побачити потрібна авторизація, Ви повинні вказати реквізити для доступу.
Зрозуміло сформулювати свою проблему може не кожен. Велика кількість листів з технічними питаннями повертаються до адресатів від наших технічних фахівців без відповідей, але з деякою кількістю уточнень. Для того, щоб подібних ситуацій було меньше, пропонуємо Вашій увазі приклади найбільш частих запитів наших клієнтів:
Проблема: є дамп бази даних, його потрібно залити в одну з баз даних акаунту Повідомлення в тикеті: Необхідно виконати заливку дампа бази даних з файлу **** (ім'я файлу), що знаходиться в папці **** (повний шлях до файлу). Заливку зробити в базу ****** (ім'я бази даних) Проблема: потрібен SSH-доступ Текст листа: Для акаунту необхідний доступ по SSH. Він потрібен для того, щоб *****
Проблеми, що виникають з доменами.
Домени, що реєструються через клієнтський білінг-аккаунт, не є областю відповідальності хостинг-компанії, з огляду на те, що ми не є прямим реєстратором доменів. Ми виконуємо посередницьку функцію для зручності користувачів. Що б вони могли тримати як хостинг, так і управління доменами в одному акаунті. Також реєстрація доменів проводиться бонусно при покупці окремих тарифних планів.
Дія або бездіяльність реєстратора з доменами не є діями або бездіяльністю від нас, а саме: блокування домену за незаконний контент, збій ДНС, несвоєчасне делегування домену, незарахування оплати тощо.
Тому настійно рекомендуємо всім користувачам після реєстрації домену, зміни ДНС, а особливо після його продовження перевірити WHOIS і при виявлені помилки повідомити нас. Ми в свою чергу вирішимо питання в найкоротші терміни. Проблема з доменом - проблема високого пріоритету.
Що до блокування реєстратором доменів, які, на його думку, містять незаконний контент, то ДНС у WHOIS будуть виглядати приблизно так:

ns1.suspenddns.com
ns2. suspenddns.com

При виявленні подібної проблеми, Вам потрібно зв'язатися з нами і надати докази, що розміщується на Вашому сайті контент легальний. Ми в свою чергу будемо відстоювати Ваші інтереси перед реєстратором.
Описані вище проблеми носять досить рідкісні і поодинокі випадки. Як правило з доменами проблем не виникає. Однак наше завдання повідомити Вас цим пунктом правил, що подібні проблеми мають місце в глобальній мережі.
Після прострочення хостингу і його оплати сайт не працює, чому?
Якщо була тривале прострочення, аккаунт видаляється з серверу. Якщо у Вас виникають проблеми з оплатою, потрібно попереджати заздалегідь. Збереження даних під час прострочення не гарантовано.
Ваш менеджер мені відмовив в наданні послуг, після спілкування, чому?
Відмова в послугах після спілкування з клієнтом приймається у випадках, якщо клієнт: використовує в діалозі ненормативну лексику, намагається шантажувати або загрожувати компанії або її репутації. Сайт клієнта на думку адміністрації може нести загрозу репутації або роботі серверів. У подібних випадках компанія залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнта, все невитрачені передплачені кошти йому будуть повернуті.
Я хочу взяти замість VPS звичайний хостинг. Що мені потрібно для цього зробити?
Сервера замовляються мінімум на місяць. Ви можете змінити тариф тільки по закінченню одного місяця, попередивши про перехід заздалегідь.
Хочу повернути кошти за невикористаний період, але мені відмовлено, з причини, що я використовував тестовий період. Чому?
Тому що тестовий період дається безкоштовно на сім днів і у Вас достатня кількість часу, щоб переконатися підходить Вам хостинг чи ні. Купуючи хостінг відразу клієнт йде на певний ризик, тому ми можемо відшкодувати невитрачений залишок, якщо у Вас була можливість спробувати і Ви свідомо пішли на оплату хостингу, отже все Вас влаштовує.
Чи дійсно у Вас unlim - трафік?
Так, для серфінгу і роботи баз даних. Однак, у нас немає необмеженого трафіку під даунлоад і роздачу відео.
Чому при запиті повернення коштів мені відняли суму за старим тарифом?
Якщо у Вас були взяті бонуси за тарифом, який більше, то даний бонус (наприклад оплата за рік) буде вирахувано з залишку по старому тарифному плану.
В які терміни ви робите виплати за партнерською програмою?
Замовлення на виведення коштів на внутрішній баланс хостингу проводиться моментально. Якщо потрібен вивід на Webmoney, то він здійснюється протягом 10-15 днів з моменту подачі заявки.
Чи можу я, використовуючи партнерське посилання на своєму сайті, зареєструвати собі ще один акаунт і при цьому отримати партнерську винагороду?
Подібна схема не чесного заробітку категорично заборонена. Сенс партнерської програми залучати клієнтів, які про нас не знають, а не давати додаткові знижки наявним клієнтам. При виявленні подібних шахрайських дій, партнерський аккаунт буде закритий без права на відкриття.
Кошти з партнерки автоматично списалися і продовжили хостинг, чому?
Якщо, у Вас мінусовий баланс, то білінг продовжує аккаунт з усіх джерел, включаючи внутрішній баланс і парнерку. Якщо у Вас не в планах продовжувати аккаунт, але в планах мати тільки парнерку, Ви повинні повідомити про це нас через супорт і ми модифікуємо аккаунт тільки під партнерський.
Мій сайт заблокований за високе навантаження на сервері, як вирішити це питання?
Якщо від Вашого сайту йдуть критичні перевантаження, то ми залишаємо за собою право заблокувати його на 24 години до докладного дослідження причин перенавантажень. Після закінчення даного проміжку часу, ми пояснимо як бути далі.
Чи дозволено у Вас розміщення сайтів казино, тоталізаторів, букмекерських організацій і т.п.
Сайти подібної тематики заборонені для розміщення, при знаходженні подібних сайтів аккаунт видаляється.
Чому на реєстрацію домену потрібно вказувати персональні дані?
Введені персональні дані (ПД) нами не обробляються і не зберігаються на наших серверах. Обробка і зберігання ПД виробляє API доменного реєстратора.
У мене був бонус на реєстрацію домену, але після оплати наступного року, він не додався. Чому?
Тут діє золоте правило "знижка на знижку не діє". На реєстрацію доменів немає накопичувальних бонусів. Бонус діє на момент оплати за рік. Якщо Ви внесли інший платіж, бонус переходить до нього. Тому реєструвати безкоштовні домени потрібно протягом оплаченого за них періоду.
Сайт заблокований за критичні перевантаження на сервері? Чи можу я зробити повернення залишку?
Це на розсуд адміністрації. Якщо перевантаження створило загрозу недоступності серверу, то адміністрація хостингу має право утримати залишок коштів за заподіяну матеріальну шкоду.
Мені потрібно повне налаштування та доопрацювання мого сайту, як це вирішити з вашою допомогою?
Ми, як хостинг, не можемо виконувати будь-які дії над вашим сайтом. Однак, по Вашому проханню у тікеті, ми можемо зробити перенесення та налаштування Вашого сайту. В залежності від важкості роботи, можливо, за додаткові кошти, вартість яких буде оговорюватися окремо. Також, налаштування та/або доопрацювання сайту, може бути виконано без додаткових витрат в разі сплати хостингу по річному тарифу.
Ви працюєте з юридичними особами?
Ні. У нас всі клієнти оплачують як приватні особи, так як суми маленькі, а документообіг великий, тим більше якщо в різних містах процес затягується на місяці. Також наше приватне підприємство не є платником ПДВ.
Після якого періоду я можу вимагати повернення коштів
Протягом 30 днів після першої оплати, без наявності тестового періоду. Також якщо були зареєстровані бонусні домени, то сума або віднімається з платежу або має бути компенсована користувачем, у разі запиту на перенесення, незалежно від терміну оплати.
Чи можна у Вас розміщувати сайти політичних партій і сайти про політику взагалі?
Ні, на хостингу загального доступу такі розміщувати не можна, для цього Ви можете скористатися нашими VPS або dedicated серверами. З огляду на те, що сайти політичної тематики часто піддаються DDOS-атакам.
Де встановлений на сервері Perl? Або він не встановлений? Як писати до нього шлях зі скрипта розташованого в cgi-bin; може я щось не включив, скрипт не приймає?
Шлях до перлу може бути: /usr/bin/perl або /usr/local/bin/perl.
В скрипті першим рядком має стояти #!/usr/bin/perl или #!/usr/local/bin/perl.
На все perl`ві скрипти потрібно ставити chmod 755 або краще 711 (так безпечніше).
Допоможіть налаштувати cron завдання. Я хочу щоб файл http://domen.net/1.php запускався кожен день о 24:00
Потрібно в cron завданнях додати команду
/usr/bin/php пробіл Повний_шлях_до_Вашого_файлу.php > /dev/null 2>&1
або
/usr/bin/php5 пробіл Повний_шлях_до_Вашого_файлу.php> /dev/null 2>&1
, вказавши в хвилинах 0, в годинах 24, а в інших полях залишити зірочки.


чи wget -O - -q -t 1 http://yourdomain.com/cron.php > /dev/null 2>&1
ключик "-O -" задає вивід в консоль (замість збереження в файл), "-q" робить це "тихо" (без виведення на екран), а "-t 1" вказує робити лише одну спробу з'єднання.
У вас на сервері відключений register_globals, а він мені дуже потрібен для коректної роботи скриптів. Чи можна його підключити?
Так звичайно ви можете самі його активувати.
для серверів у яких php працює як cgi
- створіть файл php.ini з кодом register_globals = off в тих директоріях, для яких потрібно змінити параметри.
Зазвичай це коренева папка движка, папка інсталяції і папка адмінки.
Для серверів у яких php працює модулем апача
- в файл .htaccess, вставте рядок:
php_value register_globals On
(Використання директив php_value * в .htaccess на серверах у котрих php працює як cgi призведе до 500 помилки.)
і register_globals для вашого аккаунту буде підключено.
Як змінити пароль до mysql бази?
Необхідно видалити користувача даної бази і створити нового, після чого підключити нового користувача до цієї бази.
Сервер видає помилку 500.
Перевірте, будь ласка, права на папки і файли. 644 для файлів, 755 для папок. У файлі .htaccess не повинно бути налаштувань php типу php_value, php_flag. php працює як cgi і ці налаштування вносяться в файлах php.ini
Скажіть, як зробити, щоб html файли оброблялися як php?
У код .htaccess впишіть рядок AddHandler application/x-httpd-php .htm .html або AddHandler application/x-httpd-php5 .htm .html (Залежить від налаштувань серверу)
При установці деяких скриптів потрібно включити \ відключити register_globals. Як це зробити, якщо якщо php на сервері як cgi?
створіть файл php.ini в тій директорії де необхідно змінити налаштування і пропишіть register_globals = off щоб відключити, register_globals = on для включення.
На моєму сайті з'явився вірус, що робити?
Останнім часом почастішали випадки звернення в службу підтримки по даному питанню.
Користувач, заходячи на свій сайт, виявляє:
1. змінений код своєї сторінки (де найчастіше присутній код "")
2. Антивірус лається на наявність вірусу на даній сторінці
3. Не виявляє нічого хорошого для себе (іноді індексний файл нульової довжини, або некоректно доданий код в php файл і на екрані висвічується помилка інтрепретатора)
ЩО РОБИТИ?
1. насамперед вичистити свій комп'ютер від різної "зарази", наприклад: встановивши антивірус зі свіжими оновленнями. У критичних випадках Вам доведеться повністю перевстановити систему, так як впровадження вірусів на Ваш комп'ютер може дійти до такої міри, що лікуванню це не піддається.
2. поставити ВСІ заплатки, які прибирають уразливості виндовс і відомі компанії microsoft до поточного часу (сервіс-паки), на свою операційну систему.
3. змінити всі свої паролі, в тому числі і на поштові скриньки на безкоштовних хостингах. Паролі, отримані для доступу до наших послуг.
Повну версію рекомендацій Ви можете прочитати тут http://forum.ruweb.net/viewthread.php?tid=2007
Що таке .htaccess і як його налаштовувати?
.htaccess це текстовий конфігураційний файл, який Ви можете створити в блокноті і закачати на сервер на Ваш аккаунт для конфігурації деяких його параметрів. Детальніше Ви можете прочитати тут - https://uk.wikipedia.org/wiki/.ua
Сайт на сервері не працює, вдома тестувався на Денвері.
Не допускається використання російських букв в назвах файлів і директорій, а також пам'ятати про те, що малі і великі літери для веб-серверу відрізняються, file.htm File.htm і File.HTM це три різних файли.
Чи є у вас Curl в PHP?
Так. На всіх серверах встановлено Zend Optimizer і cURL.
Що потрібно зробити щоб працювали SSI?
Прописати в .htaccess директиву AddHandler server-parsed .html .html не працює знову? пропишіть спочатку Options + Includes
Як я можу встановити ssl сертифікат для домену?
Для установки сертифікату вам перш за все знадобиться виділений ip. Після покупки ip і підключення до вашого профілю, ви зможете встановити сертифікат в панелі управління у відповідному меню панелі
Мені потрібно встановити іншу тимчасову зону, як мені це зробити?
Пропишіть в .htaccess рядок SetEnv TZ Europe / Moscow Або іншу потрібну вам тимчасову зону. Можливо Вам знадобиться додати в mysql SET time_zone := '+HH:MM'
В joomla не працюють внутрішні посилання, підкажіть як вирішити
В файлі configuration.php знаходимо змінну var $ live_site і прописуємо в неї ваш сайт. Наприклад: http://yourdomain.com, де yourdomain.com - адреса вашого сайту
Мені потрібна інша версія php. Які версії php ви підтримуєте?
Якщо ви вибрали сервер з Cpanel, то змінити версію php ви можете прямо в панелі управління в меню - вибір версії php.
Якщо ви вибрали сервер з isp, то змінити версію php ви можете тільки заявкою в техпідтримку.

На хостингу підтримуються наступні версії php: 4.4*, 5.1*, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 7.0.


* на деяких серверах можуть бути відсутніми.
Підкажіть, як налаштувати robots.txt під конкретну cms?
Пропонуємо Вам декілька шаблонів налаштування robots.txt для популярних cms


Для wordpress:
User-agent: * # звертаємося до всіх пошукових роботів
Crawl-delay: 5 # ставимо затримку між запитами пошукового робота
Disallow: *? # забороняємо все динамічні сторінки
Disallow: *.php$ # забороняємо всі сторінки з розширенням “.php”
Disallow: /страница поиска/ # забороняємо сторінку результатів пошуку
Disallow: /tag/ # забороняємо всі сторінки тегів (міток)
Disallow: /feed/ # забороняємо XML-фід останніх статей
Disallow: /page/ # забороняємо зайві сторінки в WP, які з'являються після вказівки статичної сторінки в якості головної (інакше - НЕ вказуємо)
Disallow: */attachment/ # забороняємо сторінки вкладень
Host: site.net # вказати головне дзеркало для Яндексу
Sitemap: http://site.net/sitemap.xml # вказуємо адресу XML-карти сайту



Для joomla
User-agent: *
Disallow: /administrator/
Disallow: /bin/
Disallow: /cache/
Disallow: /cli/
Disallow: /components/
Disallow: /includes/
Disallow: /installation/
Disallow: /language/
Disallow: /layouts/
Disallow: /libraries/
Disallow: /logs/
Disallow: /media/
Disallow: /modules/
Disallow: /plugins/
Disallow: /templates/
Disallow: /tmp/
Disallow: /index.php*
Disallow: /index2.php*
Allow: /images/
Allow: /index.php?option=com_xmap&sitemap=1&view=xml
Host: ваш_домен.ua
Sitemap: http://ваша_адреса_мапи_сайту
Clean-param: searchword /
Crawl-delay: 5
Перевів сайт на php і підключив базу. Тепер на самому сайті в місцях звернення до бази виводяться суцільні "???", в самій базі все відображається нормально. Отже імпорт бази був зроблений коректно, і мови баз збігаються, так як в таблицях все читається по-українськи. А ось при зверненні до сайту суцільні питання. Що зробити щоб вони зникли?
1. Перевірте кодування БД. Для цього треба зайти в phpMyAdmin, виберіть БД і перейдіть в меню "Операції". Якщо кодування БД відрізняється від cp1251_general_ci змініть її. 2. Якщо кодування було невірне, завантажте дамп БД наново. 3. Перевірте вірність відображення кирилиці в phpMyAdmin. 4. якщо в phpMyAdmin все ОК, а на сайті немає, знайдіть в Ваших скриптах рядки підключення до БД і після виклику mysql_connect () добавте рядки: mysql_query("SET NAMES 'cp1251'");
У мене великий розмір Бази Даних, як мені її імпортувати?
Вам потрібно закачати базу на хостинг аккаунт, Створити базу і звернутися в техпідтримку з зазначенням шляху до файлу дампа та ім'ям бази в яку потрібно її імпортувати.
Якщо ви вирішили зробити імпорт самостійно, робіть це в нічний час з 0-8 години.
Я встановлюю скрипт для якого потрібні реквізити сервера, ім'я бази, користувач і пароль. Де я можу їх взяти?
База даних створюється в панелі управління: "меню - бази даних". Користувач створюється в панелі управління, пароль при створенні користувача буде використовуватися в якості реквізитів доступу до бази. Користувача також потрібно прикріпити до бази, призначивши йому привілеї в тому ж меню панелі. Наприклад для аккаунта user ці реквізити будуть виглядати так: Сервер БД- localhost Ім'я бази - user_створена Вами база Ім'я користувача user_створений вами користувач Пароль - пароль цього користувача (Зверніть увагу, імена користувача і бази починаються з user_id -де user- ім'я вашого аккаунта)
При імпорті дампу виникає помилка Error CREATE DATABASE.
Бази даних можна створювати тільки в панелі управління, вам потрібно прибрати рядки створення бази в вашому дампі.
Я завантажив файли сайту але мені видає помилку виду: "Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES)"
Вам потрібно прописати в файлі конфігурації підключення до бази реквізити для підключення для нашого хостингу. Дивіться питання про реквізити.
Як мені увійти до PhpMyAdmin?
PhpMyAdmin доступний тільки після авторизації в панелі управління, Ви можете знайти його в меню "панелі - бази даних".
Мені необхідно поставити певне кодування в базі MySQL. Як це зробити?
Заходите в інтерфейс phpMyAdmin і вибираєте базу, далі вам потрібно в меню "операції- порівняння" вибрати необхідне кодування. Першою командою в своєму скрипті після з'єднання з базою даних треба виконати команду mysql_query ("SET NAMES 'ім'я необхідного кодування';
Як змінити пароль mysql бази?
Необхідно видалити користувача даної бази і створити нового, після чого підключити нового користувача до цієї бази.
Як мені дистанційно підключитися до бази зі свого локального комп'ютера?
Вам потрібно додати свій ip в панелі управління в меню "віддалений mysql" і повідомити його в тикеті що б його додали в довірені. Адреса сервера вказана в реквізитах, які були вислані при оплаті хостингу або тестового періоду.
Сервер видає помилку 500 "Internal Server Error"
Перевірте, будь ласка, права на папки і файли. Права повинні бути 644 для файлів и 755 для папок. В файлі .htaccess не повинно бути налаштуваннь php типу php_value. php працює як cgi і ці налаштування вносяться у файлах php.ini Папка public_html повинна мати права тільки 750 !!
Допоможіть! Мій сайт недоступний.
Перше що Вам потрібно зробити, - перевірити чи не доступний він тільки Вам або недоступний взагалі. Перевірити доступність сайту для різних регіонів можна наприклад за допомогою сервісу host-tracker.com Якщо домен доступний для всіх крім Вас, Зробіть будь ласка трасування до Вашого домену: пуск - виконати - введення cmd - в чорному вікні ввести tracert ВАШ ДОМЕН - після завершення кнопкою миші виділити - нажити enter - скопіювати, створити тікет в техпідтримку і привести результат трасування. Якщо Ви маєте труднощі, перегляньте навчальне відео.
Я не можу поміняти права на файл, папку, не можу редагувати файли, що мені робити?
PHP-скрипти, запущені модулем mod_php, виконуються від імені користувача web server (99). Відповідно, якщо на читання / модифікацію були виставлені дозволи для всіх (досить 666 - для файлів, 777 - для каталогів), то модифікація створених такими скриптами файлів (каталогів) користувачеві буде заборонена (при доступі по SSH, по FTP). Виключити проблему можна, встановивши достатні для модифікації файлів за допомогою функції chmod. Зробити це рекурсивно можна, виконавши PHP-сценарій

Додайте цей файл на майданчику, в директорії, яка доступна веб-серверу, наприклад, як: public_html або в ту папку, в якій знаходяться файли, яким потрібно змінити права, і назвіть файл, наприклад: chmod.php Викликати скрипт потрібно так:
http://yourdomain.com/chmod.php?шлях_до_необхідної_директорії
або так:
http://yourdomain.com/chmod.php?/home/user/public_html/шлях_до_необхідної_директорії
Де yourdomain.com - ім'я Вашого домена В першому випадку вказується шлях щодо DocumentRoot для вашого сайту ( / home / user / public_html / в даному прикладі). У другому випадку - абсолютний шлях від кореневої директорії серверу. При запуску скрипта без параметрів будуть змінені права для всіх файлів і директорій, розташованих в DocumentRoot.
У мене не працює капча від google.
Відкоригуйте скрипт капчи

рядок define("RECAPTCHA_VERIFY_SERVER", "api-verify.recaptcha.net");
Зменіть на
define("RECAPTCHA_VERIFY_SERVER", gethostbyname('api-verify.recaptcha.net'));
Скільки разів можна замовляти тестовий аккаунт?
Тестовий аккаунт можна замовити тільки один раз.
Що буде з аккаунтом після 7 днів? Чи зможу я до нього увійти і оплатити? Що буде з моєю інформацією, прикріпленими доменами, файлами та іншим після 7 днів тестового періоду?
Після закінчення тестового періоду вхід до акаунту на сервері блокується. Ви завжди можете зайти до білінг панелі та оплатити його, якщо ви прийняли рішення залишитися.
Файли заблокованого тестового акаунту зберігаються на сервері менше, ніж файли оплачених акаунтів. Час зберігання файлів тестового акаунту - до тижня (7 календарних днів).
Якщо Вам потрібні файли з нього, прохання повідомляти заздалегідь.
Чим відрізняється тестовий акаунт від сплаченого?
Тестовий акаунт від сплаченого відрізняється обмеженими термінами існування (тестовий акаунт дається на 7 днів). Та обмеженим доступом до розділів білінгу. Ви не зможете замовити відстрочку або змінити тарифний план до сплати.
Тестовий акаунт від сплаченого відрізняється тільки обмеженням на відправку листів, щоб уникнути розсилки спаму - 10 листів на годину.
Ви завжди можете перетворити тестовий акаунт на реальний сплативши його у біллінгу за обраним Вами тарифом.
Як я можу отримати тестовий домен?
Для тестування домен створюється автоматично при створенні тестового акаунту. Тестовий домен вказується у листі активації та у Вашому особистому кабінеті, у бічній інформаційній панелі.
Для сайтів з адалт контентом, тимчасові домени не залишають.
Я замовив у Вас тестовий акаунт з доменом, коли буде працювати мій домен?
Вказаний вами домен буде працювати тільки після сплати. Ми не надаємо реєстрацію комерційних доменів у якості тесту. Якщо Вам потрібен тестовий домен, зверніться будь ласка у департамент "техпідтримка".
У мене не працює php, що робити?
Вам необхідно включити підтримку php для домену. Для цього треба зайти у меню панелі "WWW домени" та у властивостях домену виберіть режим роботи php.
Я хочу додати ще один сайт, що мені для цього зробити?
Вам потрібно зайти до меню панелі "WWW домени" та додати домен. Зверніть увагу, що якщо сайт буде використовувати php, потрібно вказати режим роботи php при додаванні домену.
Як я можу увійти до phpmyadmin до isp панелі?
phpmyadmin доступний вам у панелі управління. Реквізити для входу у phpmyadmin ви використовуєте ті, що створювали при додаванні бази даних у меню "бази даних". Ви будете бачити ті бази, на які має права користувач, якого ви створили або додали до баз.
Де мені створити запит CSR?
CSR запит Ви можете створити наприклад на сайті: ssl.com.ua/online-CSR-generator/ Разом з CSR вам буде згенеровано ключ (KEY), його Вам потрібно буде зберегти (буде відправлено лист із CSR і ключем, цей лист зберегти). Оскільки ключ потім знадобиться, щоб встановити сертифікат.
Що потрібно, щоб на SSL тарифі з'явився сертифікат
Для того, щоб сертифікаційний центр видав сертифікат у Вас всі домени облікового запису повинні працювати з сервера, сайти повинні не мати переадресацій, працювати без помилок і мати можливість розміщувати текстовий ключ перевірки у вільному доступі. Сертифікат видається автоматично.
Як зробити 301 редирект в .htaccess з http на https
Код редиректу

RewriteCond %{HTTPS} off
RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Якщо Ви не знайшли відповідь на Ваше запитання, то Ви можете зв'язатися з нашою тех. підтримкою

Або переглянути варіанти раніше створених тикетів.

Реквізити:

Тендери: Україна, 61138, м. Харків, вул. Плиткова 136/2.
ФО-П СЕМЕНОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНЬОВИЧ
р/р 26006052121046
IBAN: UA583515330000026006052121046
МФО 351533
ІПН 2948811196
ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
mail:
© 2007 - 2024 Max Host.
All rights reserved